3 Kasım 2016 Perşembe

Oğuzhan Koç - Ayy (Ben Hala Rüyada) / Şarkı ve Sözleri


Ayy benim olduğun zaman, 
Dedim her şeyim tamam 
Elimi tutmuştun sonra, 
İnceden usuldan 

...
Ayy beni öptüğün zaman, 
Bütün bir dünya yalan 
Yüzümü güldüren sendin, 
Geceyi gün edendin 
...
Yıllar geçmiş üstümüzden, 
Geç kaldık işte sırf bu yüzden 
...
Güzel günler mazide kalmış, 
Ben hala rüyada, 
Aşkımızın üstü tozlanmış, 
Örtsek bir çarşafla 
...
Ayy bana baktığın zaman, 
Bakıp daldığın zaman 
Hayat durdu ve kaldık öyle, 
Yalan mı sen de söyle 
...
Ayy benim aşktan gördüğüm, 
Elinde eriyip söndüğüm 
Bu nasıl bir kördüğüm, 
... 
Yıllar geçmiş üstümüzden 
Geç kaldık işte sırf bu yüzden 
Güzel günler mazide kalmış, 
... 
Aşkımızın üstü tozlanmış, 
... 
Dün resmini gördüm, 
Ve geçmişe döndüm 
Geçmişe geçmiş ola 
Ayy, ayy.. 

Söz-Müzik: Oğuzhan Koç 
Düzenleme: Alper Erinç